vineri, 14 ianuarie 2011

Mock-up trailer

3 comentarii:

  1. Superb, felicitari!
    V-am vazut filmele la CineClub in Brasov. Superb.
    Astept sa dati acest film si pe online.

    Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult si ma bucur ca v-au placut :)

    Am vrea ca toti cei care vad filmul sa se simta la fel de bine pe cat ne-am simtit noi, atunci cand l-am facut.

    Captivi de Craciun are viata lui, inceputa deja (si speram, destul de lunga) in festivaluri de film si nu numai. Cine stie, la un moment dat poate va ajunge si online intr-o forma sau alta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este posibil sa-mi trimiteti o copie a filmului pe mail?
    Desigur,promit ca nu va ajunge pe online s.a.m.d, ca acest film sa mai poata castiga prezentari in festivaluri s.a.m.d.

    Succes

    RăspundețiȘtergere